jueves, 29 de marzo de 2007

Que boniiiic!

Avui tinc ganes de contar com va ser el dia del meu 23 aniversari. Va ser una festa genial! Per a "variar" vam fer soparet al panxot, jejeje. Como no! Vam ser bastanta penya: la yrun, la Petarda, la Missy, el Mo, l'Enric, el Joan i Marc. Bueno els de sempre més dos cares noves: el Mitjons i el meu nenet, Adrià. Va ser una nit per no oblidar! Em van fer un pastís més bo... mmmm! Després em van regalar una camiseta en un dibuix d'un coret :-P, un cinturó rosa, dues ampolles d'oli de massatge eròtic de maduixa i de meló jiji, un llibre que sempre me'l mirava i sempre estava a punt de compra-me'l però mai ho acabava fent; el llibre es titula "Solo quiero sexo" xD. I el meu nenet em va regalar la colonia de pacha, perquè sap que m'agrada molt! Ah, i el que hem va fer molta ilusió també va ser un poster que em van fer amb fotos meves i de tots ells, tipo collage. Una pasada! Vaja currada es van fer! GRÀCIES!!!

Aqui us deixo una foto del poster aquest que us he explicat. En definitiva, el millor cumple de la meva vida!!!





No hay comentarios: