martes, 3 de abril de 2007

La millor serie del món!

Us estareu preguntant, quina és la millor serie del món? Jo tinc la resposta! "Sexo en Nueva York" (Sex and the city). Si si, per a mi i per a moltes que conec (eh noies :-P) aquesta serie és la millor que s'hagi pogut fer mai. És la meva religió!!! Jajaja! Tot el que pugui conéixer sobre les relacions amb les homes (que encara no és molt que diguéssim, ja que el món dels homes i el seu comportament encara esta en fase d'investigació) les he tret d'aquesta magnífica serie. Podreu pensar "aquesta noia esta boja!" Bé, igual si, no ho nego, però de moment no m'he equivocat. És a dir, casi tot el que he vist a la serie (i me tragat les sis temporades senceres) ho he pogut veure a la vida real! I vist el que he vist i segons la serie he pogut treure una conclusió: nenes, els homes són homes i si els intentes canviar... perds el temps!

Aqui us deixo la musiqueta de l'inici de la serie. I és que fins i tot la música és bona!!!!







1 comentario:

yrun dijo...

La teua religio! jajajaj! Stas fatalissima tia! Charlotte! K ets mes Charlotte!!

Però tens raó jo tb ne viscut moltes de coses xo x a explikaru hauriem de fer un bloc anònim jajajaja